Eveline Cosmetics Egyptian Foot and Nail Cream
Krém-mast na nohy
Kategorie: | Krémy na nohy |
---|---|
Hmotnost: | 0.65 kg |
Péče o tělo: | Krémy na nohy |
Tělo: | Péče o tělo |
Položka byla vyprodána… |
Krém-mast na nohy Egyptian Miracle zjemňuje a vyhlazuje ztvrdlou pokožku nohou, hloubkově zvlhčuje a předchází suchu. Složení bylo obohaceno vzácným čajovníkovým olejem, který je specifický antibakteriálními vlastnostmi Receptura na bázi včelího vosku je obohacena o máslo cupuacu, které intenzivně zjemňuje pokožku nohou. Krém obsahuje jedinečný zvlhčující olej ze sladkých mandlí, bambucké máslo a olivový olej. Účinné látky zklidňují a intenzivně regenerují suchou a popraskanou pokožku. Poskytují výživu, eliminují příznaky nadměrného rohovatění kůže a vytvářejí na pokožce ochranný film. Krém-mast je antibakteriální a zároveň zlepšuje stav nehtů.
Vlastnosti:
- intenzivně změkčuje a vyhlazuje ztvrdlou pokožku
- hluboce zvlhčuje a zabraňuje suchu
- účinně regeneruje a zklidňuje popraskanou pokožku
- viditelně zlepšuje stav nehtů
- pečuje o hygienu nohou, působí antibakteriálně
- vyživuje a zanechává ochranný film
- eliminuje příznaky hyperkeratózy.
Použití: Malé množství krémové masti vmasírujte do umyté a suché pokožky nohou.
Objem / hmotnost: 50 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.