Eveline Cosmetics FaceMed+ Hyaluron Micellar Water
Micelární voda pro normální až suchou citlivou pleť
Kategorie: | Micerální vody |
---|---|
Hmotnost: | 0.55 kg |
Čištění a odlíčení pleti: | Micerální vody |
Péče o pleť: | čištění a odlíčení pleti |
Položka byla vyprodána… |
Micelární voda Eveline Cosmetics FaceMed+ vám zajistí důkladné odlíčení během pár minut. Zároveň zbaví vaši pleť každodenních nečistot i odumřelých kožních buněk.
Vlastnosti:
- dokonale rozpouští i voděodolný make-up
- ošetřuje a regeneruje
- účinně čistí a osvěžuje pleť
- zklidňuje podráždění a zarudnutí
- odličovací tonikum minimalizuje vznik alergie
- pro velmi suchou, podrážděnou a citlivou pleť
- bez alkoholu a parabenů
- má osvěžující a zklidňující účinky
- lze použít pro odlíčení celého obličeje, očí i rtů
Hlavní složka micelární vody je kyselina hyaluronová
Řada Facemed+ je inovatiní řada kosmetiky pro péči o obličej. Vyznačuje se extrémně účinnými složkami a optimální tolerancí i pro nejcitlivější pleť. Série Facemed+ byla vyvinuta v úzké spolupráci s dermatology.
Použití: Naneste tonikum na vatový tampón a očistěte tvář, oči a rty. V případě silného make-upu, nechte působit několik sekund. Používejte každé ráno a večer, nebo podle vaší potřeby.
Objem / Hmotnost: 400 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.