Eveline Cosmetics Royal Snail Micellar Water
Micelární voda s regeneračním účinkem
Kategorie: | Micerální vody |
---|---|
Hmotnost: | 0.57 kg |
Čištění a odlíčení pleti: | Micerální vody |
Péče o pleť: | čištění a odlíčení pleti |
Položka byla vyprodána… |
Micelární voda Eveline Cosmetics Royal Snail vám zajistí důkladné odlíčení během pár minut. Zároveň zbaví vaši pleť každodenních nečistot i odumřelých kožních buněk. Eveline cosmetics Micelární tonikum ROYAL snail obsahuje filtrovaný hlemýždí sliz, který účinně pleť regeneruje do hlubokých vrstev epidermis. Tonikum vám dokonale odstraní z pleti všechny nečistoty, voděodolný make-up a připraví pleť na následnou péči. Pleť je jemná, hebká, čistá. Vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé.
Efekt: čistá a svěží pleť, hluboce zregenerovaná a hydratovaná. Pleť na dotyk hebká a pružná.
Vlastnosti:
- odlíčení očí - pleti
- obsah filtrovanéh slizu z hlemýždě
- intenzivní regenerace pleti
- vyživuje a hydratuje pleť
- protivráskový účinek
- vhodný k odlíčení voděodolného make-upu
- velmi příjemná lehká parfemace
- pro všechnyty typy pleti i citlivou pleť
- obsah 500 ml
Použití: Naneste tonikum na vatový tampón a očistěte tvář, oči a rty. V případě silného make-upu, nechte působit několik sekund.
Obsah: 500 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.