Eveline Cosmetics Liquid Precision 2000 Procent Matt Eyeliner

Matné oční linky

Můžeme doručit do:
26.11.2024
Skladem (3 ks)
Kód: EV3356
99 Kč –15 % 84 Kč
Kategorie: Oční linky
Hmotnost: 0.009 kg
Líčení: Oči
Oči: Oční linky
Eveline Cosmetics Liquid Precision Eyeliner Mat Eyeliner 2000 Black mini
Akce
99 Kč –15 %

Matné oční linky podtrhnou přirozenou krásu a tvar vašich očí. Speciálně vybraný aplikátor dává oku požadovaný tvar bez rozmazání. Díky složení vydrží oční linky po celý den. Výrobek je dermatologicky testován, nezpůsobuje alergickou reakci a může být použit i pro nositele kontaktních čoček.

Vlastnosti:

  • matné 
  • dokonalé zvýraznění očí 
  • vydrží po celý den 
  • mohou používat i ženy s velmi citlivýma očima 
  • nanášíte pomocí jemného hrotu 
  • barva černá 

Použití: V případě tekutých linek nanášejte vždy jako poslední krok líčení - eliminujete tak obtiskování linky na víčko. V případě těchto linek je opravdu lepší vyznačit si malými tečkami body, kudy linku povedete. Spodní linku nedotahujte až k vnitřnímu koutku oka, aby vypadala přirozeněji. Postupujte opatrně, aby vám barva nevnikla do oka. Než zvednete oči, nechte linky zaschnout, aby se neobtiskly na víčka.

Objem: 4 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.

Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo). 

Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.