Eveline Cosmetics Men X-treme Regenerating Lipstick for Men
Ochranný balzám na rty pro muže
Kategorie: | Péče o oční okolí a rty |
---|---|
Hmotnost: | 0.02 kg |
Líčení: | Rty |
Rty: | Péče o rty |
Položka byla vyprodána… |
Balzám na rty Eveline Cosmetics Lip Therapy je nezbytným pomocníkem v péči o citlivou pleť rtů ve všech ročních obdobích. Osvěžující mátová pomáda na rty pro muže. Eveline cosmetics speciální balzám na rty Men X-Treme účinně pečuje a zvlhčuje popraskané a suché rty. Poskytuje extrémní ochranu za všech povětrnostních podmínek. Regeneruje a vyživuje. Výsledkem jsou zvlhčené, regenerované rty a dlouhotrvající svěžest.
Vlastnosti:
- hloubkově hydratuje a intenzivně vyživuje
- zanechává rty hebké a jemné
- zabraňuje popraskání a vysoušení rtů
- zmírňuje podráždění rtů
- příjemná vůně sladkého kokosu
- švýcarská receptura
AKTIVNÍ SLOŽKY
Vitamín A + E | dodá rtům potřebnou hydrataci a výživu |
Ricinový olej | proniká do pokožky, stimuluje produkci kolagenu a elastinu |
Kokosový olej | doplňuje nedostatky lipidů, přináší úlevu přesušené a podrážděné pokožce rtů, je zdrojem minerálních solí, které chrání pokožku rtů před ztrátou vlhkosti |
Jak používat:
Naneste na rty kdykoli během dne dle potřeby.
Hmotnost: 3,8 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.