Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 80ml
Parfémovaná voda pro ženy
3 999 Kč
Dámský parfém 33 ml
Kategorie: | Pro ženy |
---|---|
Hmotnost: | 0.065 kg |
Inspirováno: | Carolina Herrera Good Girl Dot Drama |
Určení: | Dámské parfémy |
Druh vůně: | Květinová, Orientální |
Objem: | 33 ml |
vune_original: | Carolina Herrera Good Girl Dot Drama |
vune_cena: | 3 999 Kč |
vune_obrazek: | https://www.neness.cz/user/documents/upload/original/Pouze original/n210.jpg |
vune_baleni: | 80 ml |
Další varianty (Další varianty s podobnou vůní): | +/pro-zeny/carolina-herrera-good-girl-dot-drama-80ml/|/pro-zeny/neness-girl/|/pro-zeny/yodeyma-very-special-edp/|/testery-1-6ml/neness-girl-tester-1-6ml/|/pro-zeny/sentio-single-lady-100ml/|/pro-zeny/raphael-rosalee-mallorca-girl/ |
Orientálně květinová vůně uzavřená v klasickém flakónu 33 ml. Dámská vůně Godd Girl Drama je další variantou nejprodávanější vůně N051. Girl. Orientálně-květinová vůně se směsí kávy a mandlí. Následující noty obsahují vůni tonky, santalového dřeva, vanilky, pralinek, kašmírového dřeva, pačuli a pižma. Přirozená velmi sexy a svůdná vůně plná touhy a nespoutanosti je určena pro všechny ženy a dívky, které mají světlé i stinné stránky a milují ženský půvab a eleganci.
Původní název: Neness Godd Girl Drama
Hlava
mandle, káva
Srdce
jasmín, tuberóza, orris, růže, pomerančový květ
Základ
fazole tonka, kakao, santalové dřevo, vanilka, pralinka, kašmírové dřevo, pačuli, pižmo
Objem: 33 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Parfémy Neness nabízí široký výběr parfémů s nejvyšším obsahem esenciálních olejů na trhu za velmi nízkou cenu. Revoluční řešení znamená, že svou oblíbenou vůni můžete mít stále u sebe. Velikost parfému je ideální na cestu, dovolenou, do kabelky, zkrátka všude tam, kde potřebujete podtrhnout svou osobnost a nebo se jen potřebujete po pár hodinách opět "ovonět". Mezi 185 vůní parfémů, které nabízíme, si najde to své i ten nejnáročnější zákazník. Parfém je perfektní dárek. Parfémy o objemu 33 ml jsou perfektním řešením pro KAŽDÉHO, kdo chce mít svou vůni vždy po ruce, aniž by s sebou musel nosit velký, často o 90 % dražší flakon.