Eveline Cosmetics Full HD Translucent White Powder
Fixační a matující sypký pudr s hedvábím
Kategorie: | Pudry |
---|---|
Hmotnost: | 0.04 kg |
Líčení: | Tvář |
Tvář: | Pudry |
Položka byla vyprodána… |
Eveline Cosmetics Full HD Translucent White Powder je velmi lehký a průhledný produkt, který dává celému make-upu tzv. soft focus. Vysokou efektivitu FULL HD TRANSLUCENT POWDER způsobuje použití přírodního hedvábí. Je to složka s vynikajícími zvlhčovacími vlastnostmi, která navíc velmi účinně absorbuje mastnotu. Je skvělým zakončením jakéhokoli make-upu. Rozzařuje pokožku a účinně rozptyluje jemné vrásky a jiné nedokonalosti. Mimochodem, hedvábí má také antibakteriální vlastnosti. Výrazně prodlužuje trvanlivost make-upu bez bělícího účinku pokožky. Ideální pro všechny typy pleti. Optické vyhlazování jemných linií a dalších nedokonalostí pokožky. Rovnoměrné osvětlení pokožky po celé tváři.
Vlastnosti:
- obsahuje přírodní hedvábí
- zvlhčuje a navíc absorbuje mastnotu
- rozzařuje pokožku a rozptyluje jemné vrásky
- prodlužuje trvanlivost make-upu
- pro všechny typy pleti
Použití: nanášejte vhodným štětcem v závislosti na aktuálních potřebách
Hmotnost: 6 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.