Eveline Cosmetics Brazilian Body Moisturizing Balm
Hydratační samoopalovací balzám na tělo
Kategorie: | Samoopalovací přípravky |
---|---|
Hmotnost: | 0.25 kg |
Sluneční kosmetika: | Samoopalovací mléko |
Extrémně bohatý tělový samoopalovací balzám je jedinečnou kombinací každodenní výživné hydratační péče s postupným účinkem atraktivního, zlatéhoopálení v přirozeném stínu. Eveline cosmetics Brazilian body krásně provoní vaši pokožku aromatickou vůní přenese do Rio de Janeiro a dodá ji krásně opálený odstín. Unikátní komplex Golden Tan™ je založen na přírodních bronzujících ingrediencích, díky kterým poskytuje dokonalé přirozené opálení bez charakteristického nepříjemného zápachu. Receptura obohacená kokosovým olejem, brazilským ořechovým olejem a kakaovým máslem hluboce zvlhčuje pokožku, dlouhodobě ji regeneruje a dodává jí sametovou hebkost a jas.
Vlastnosti:
- ideální na obličej i tělo
- přirozené a rovnoměrné zlatavé opálení
- bez šmouh a skvrn
- intenzivně hydratuje
- hloubkově regeneruje
Aktivní složky:
- Kokosový olej
- Ořechový olej
- Kakaové máslo
- Bambucké máslo
- Golden Tan ™
Použití: Naneste tenkou vrstvu balzámu rovnoměrně na pokožku celého těla a poté masírujte. Po použití si umyjte ruce. Vyčkejte chvíli, než si obléknete oblečení. Chcete-li dosáhnout silného opálení, opakujte aplikaci znovu.
Skladujte při pokojové teplotě. Vyvarujte se přímého slunečního záření. Před použitím dobře protřepejte!
Objem / hmotnost: 200 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.