Vrácení zboží a reklamace

Postup při vrácení zboží od Lilité

Oznámení o vrácení zboží , nebo reklamaci je nezbytné nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky.

Rádi Vám poskytněme veškeré potřebné informace.

Zboží je nutno zaslat nepoužité, nepoškozené a v původním obalu pečlivě zabaleno na adresu našeho skladu : Bohumín, 73552, Stará 251 
Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete v příloze emailu s potvrzením objednávky, případně ho můžete stáhnout zde!
 
U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které:
a)Bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků
b)Vrácení není možné z hygienických důvodů. Jedná se o zboží v uzavřeném obalu v případě, že tento obal byl narušen (např. otevřené kosmetické či jiné podobné výrobky, které přichází do přímého styku s pokožkou).
 
Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (např. pokud používáte parfém i potom, co jste jej už jednou zkusili).