Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Night Serum
Super koncentrované noční sérum s hřejivým účinkem
Kategorie: | Zeštíhlující přípravky |
---|---|
Hmotnost: | 0.28 kg |
Péče o tělo: | Zeštíhlující přípravky |
Tělo: | Péče o tělo |
Položka byla vyprodána… |
Super koncentrované noční sérum Eveline Slim Extreme 4D Night Lipo Shock Therapy s hřejivým účinkem poskytuje 2-týdenní noční terapii. LIPO Shock noční sérum je moderní přípravek navržený pro 2-týdenní intenzivně zpevňující proces doporučený během diety a zvýšené fyzické aktivitě a jako doplněk při denním ošetření pokožky s celulitidou.
Přelomová technologie 24hod Non Stop Slim na bázi aktivního komplexu Phytosonic stimuluje rychlejší spalování podkožní tukové tkáně. Díky mechanizmu aktivních složek s postupným uvolňováním po celou noc, zajišťuje pevnost a hladký povrch pokožky
Účinky:
- stimuluje rychlejší spalování podkožní tukové tkáně při zvýšené fyzické aktivitě a během diety
- má hřejivý účinek
- zajišťuje pevnost a hladký povrch pokožky
Složení:
- Phytosonic
- Isocell slim
- kaštanový extrakt
- guarana
- mátový extrakt
Typ pokožky:
Pro všechny typy pokožky.
Použití: Jednou denně před spaním vetřete krouživými pohyby do problémových partií těla (stehna, boky, hýždě, břicho) ve směru zespodu směrem vzhůru.
Objem: 250 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Eveline cosmetics je na trhu už více jak 35 let. Tato kosmetická značka se zařadila mezi největší výrobce v Polsku a nyní se prodává více než v 70 zemích celého světa. Kosmetika Eveline velmi rychle reaguje na nové trendy a proto jsou produkty vysoce kvalitní, ale zároveň za velmi příjemnou cenu. Díky zkušenostem a povědomí o potřebách žen vyhovuje tato kosmetika ženám po celém světě. Dnes je značka Eveline na všech kontinentech ve více než 90 zemích a plánuje se dále rozvíjet.
Produkty společnosti Eveline jsou výsledkem nadšení a zapojení více než 500-ti vysoce kvalifikovaných odborníků. Výrobní proces výrobků využívá nejnovější úspěchy světové kosmetologie. Znalost potřeb spotřebitelů, inovace produktů a vyvážený poměr ceny a kvality rozhoduje o silné pozici značky na světovém trhu (80% z prodeje je vyváženo).
Získává mezinárodní ocenění jak samotnými spotřebitelkami, tak i profesionály, včetně ocenění Cosmopolitan Magazine nebo Best Beauty Buys oceněných čtenáři InStyl.